اجتماعی

۲۱۷ مدرسه در خراسان رضوی برای آغاز سال تحصیلی به بهره برداری رسیده است

مدیر سایت
1 مهر 1404 - 12:25
4 بازدید

در خراسان رضوی ۲۱۷ مدرسه برای آغاز فصل علم و تربیت به بهره برداری رسیده است

۲۱۷ مدرسه در خراسان رضوی برای آغاز سال تحصیلی به بهره برداری رسیده است

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود در تایباد مدرسه در قالب نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با کلاس درس تا آبان ماه افتتاح خواهد شد و این شهرستان نمونه ای از همگرایی خیرین شیعه و اهل سنت در ساخت مدارس است

وی ادامه داد هر ساله مراسم نواختن زنگ آغاز بازگشایی مدارس در مشهد برگزار می شد اما امسال زنگ مهر و مقاومت و همچنین زنگ مدارس عشایری در تایباد شهرستانی به غیر از مرکز استان نواخته شد

در پایان این مراسم استاندار خراسان رضوی و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مدرسه شهید عبدالقادری تایباد نهال غرس کردند

اشتراک‌گذاری: گزارش خطا