اجتماعی
پلیس چوپان بامی را از چنگ پلنگ گرسنه نجات داد
مدیر سایت
2 مهر 1404 - 10:59
4 بازدید
فرمانده انتظامی بام و صفیآباد گفت: مأموران پلیس با حضور بهموقع چوپانی را که هدف حمله پلنگ قرار گرفته بود، از مرگ حتمی نجات دادند.
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
وی افزود مأموران با سرعت عمل و استفاده از ادوات فنی موفق شدند چوپان را از مرگ حتمی نجات دهند و گله گوسفندان وی را نیز بدون هیچ گونه آسیبی حفاظت کنند
فرمانده انتظامی شهرستان بام و صفی آباد تصریح کرد پلنگ گرسنه پس از مهار شرایط سالم به زیستگاه طبیعی خود در کوهستان بازگردانده شد
سرهنگ خانی در پایان با قدردانی از هوشیاری چوپان و تماس به موقع وی بر لزوم توجه مردم به نکات ایمنی در حین حضور در مناطق کوهستانی و حیات وحش تأکید کرد