فرهنگی اجتماعی

پرتاب موفق ماهواره مخابراتی جدید به فضا

مدیر سایت
29 خرداد 1405 - 18:10
5 بازدید

ایران با پرتاب موفق ماهواره مخابراتی جدید، گامی بلند در عرصه فناوری فضایی برداشت.

سازمان فضایی ایران امروز موفق به پرتاب ماهواره مخابراتی «پیام-۲» به مدار ۶۰۰ کیلومتری زمین شد.

این ماهواره با عمر مفید ۵ سال، خدمات مخابراتی و اینترنت ماهواره‌ای به مناطق دوردست کشور ارائه خواهد کرد.

با پرتاب این ماهواره، ایران به جمع ۱۱ کشور دارای ماهواره مخابراتی فعال در مدار زمین پیوست.

اشتراک‌گذاری: گزارش خطا