اجتماعی

نیروهای امدادی خراسان شمالی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

مدیر سایت
31 شهریور 1404 - 16:17
4 بازدید

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر بجنورد مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به هشدار نارنجی صادر شده از آماده باش تمامی نیروهای امدادی

نیروهای امدادی خراسان شمالی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر

بجنورد مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به هشدار نارنجی صادر شده از آماده باش تمامی نیروهای امدادی و ستادهای بحران خب

نیروهای امدادی خراسان شمالی در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

بجنورد- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به هشدار نارنجی صادر شده، از آماده‌باش تمامی نیروهای امدادی و ستادهای بحران خبر داد.

علی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب در برخی نقاط خراسان شمالی وجود دارد.

وی افزود بر همین اساس کلیه نیروهای امدادی خدماتی و شهرداری ها در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با تأکید بر رعایت توصیه های ایمنی از سوی شهروندان ادامه داد مردم از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها سفرهای غیرضروری در جاده های کوهستانی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند

گودرزی در پایان بیان کرد تا پایان فعالیت سامانه بارشی تیم های امدادی و خدماتی به صورت کامل در مناطق مختلف استان مستقر خواهند بود تا در صورت بروز حادثه اقدامات لازم سریعاً انجام شود

  • نکات کلیدی خبر
اشتراک‌گذاری: گزارش خطا