نخستین جشنواره پسته «بام و صفیآباد»
نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانشبنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۴) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان بام و صفی آباد برگزار شد.
نوای بامداد — به نقل از ایرنا
نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانشبنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه ( شهریور ) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر
نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانشبنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه ( شهریور ) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان بام و صفی آباد برگزار شد.
- نکات کلیدی خبر