مانور عملیاتی اطفای حریق در شهرک گلستان بجنورد برگزار میشود
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر بجنورد مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد اعلام کرد صبح سه شنبه مانور عملیاتی اطفای حریق در ایستگاه آتش نشانی شهرک گل
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
بجنورد مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد اعلام کرد صبح سه شنبه مانور عملیاتی اطفای حریق در ایستگاه آتش نشانی شهرک گلستان برگزار خوا
بجنورد- مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری بجنورد اعلام کرد: صبح سهشنبه مانور عملیاتی اطفای حریق در ایستگاه آتشنشانی شهرک گلستان برگزار خواهد شد.
علی یکدل در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح سهشنبه مانور عملیاتی اطفای حریق در ایستگاه شماره آتشنشانی واقع در شهرک گلستان بجنورد برگزار خواهد شد تا آمادگی نیروهای عملیاتی در مقابله با حوادث واقعی افزایش یابد.
وی در ادامه افزود: در جریان این مانور، نیروهای آتشنشانی با شبیهسازی شرایط اضطراری واقعی، مهارتهای اطفای حریق، جستجو و نجات و هماهنگی با واحدهای امدادی را تمرین میکنند.
وی از شهروندان شهرک گلستان و بجنورد خواست در زمان برگزاری مانور، در صورت مشاهده دود غلیظ یا شنیدن صدای آژیر، نگران نشوند، زیرا این موارد بخشی از تمرین عملیاتی هستند و هیچ خطری برای مردم ندارد.
- نکات کلیدی خبر