اخبار

صعود ۱۱ پله‌ای سازمان مدیریت‌ خراسان‌شمالی در ارزیابی عملکرد کشور

مدیر سایت
3 مهر 1404 - 10:19
4 بازدید

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: عملکرد این سازمان در سال گذشته در ارزیابی عملکرد کشور ۱۱ پله ارتقا یافته و استان در میان استان‌های کشور جایگاه بالاتری کسب کرده است.

نوای بامداد — به نقل از ایرنا

وی افزود براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور خراسان شمالی در ارزیابی های انجام شده رتبه را در میان استان های کشور کسب کرده است

بهزادفر خاطرنشان کرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مجموع هزار امتیاز شاخص های اختصاصی و عمومی موفق به کسب یکهزار و امتیاز شده است که نشان دهنده بهبود قابل توجه در عملکرد این سازمان است

ارتقای رتبه‌ای در شاخص بهره‌وری

وی ادامه داد این سازمان همچنین در ارزیابی های سازمان ملی بهره وری ایران در سال ر حوزه بهره وری رتبه را در میان استان های کشور به دست آورده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ادامه داد بر این اساس رتبه استان در این شاخص از ر سال به رسیده و رتبه ارتقا یافته است

وی با اشاره به اهمیت این موفقیت اظهارکرد این ارتقا نتیجه تلاش های مستمر همکاران و اجرای برنامه های هدفمند در حوزه مدیریت و بهره وری منابع استان است و نشان می دهد که خراسان شمالی روند رو به رشد و پایداری در بهبود عملکرد سازمانی دارد

بهزادفر افزود ارتقای جایگاه استان در شاخص های ملی و بهره وری انگیزه ای برای ادامه برنامه های توسعه ای و تقویت ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی است تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و نقش موثرتری در توسعه استان ایفا کنیم

وی اضافه کرد این روند صعودی نشان دهنده هم افزایی دستگاه های اجرایی استان بهبود فرایندهای مدیریتی و بهره گیری بهینه از منابع است و امیدواریم در سال های آینده شاهد ارتقای بیشتر جایگاه خراسان شمالی در سطح کشور باشیم

اشتراک‌گذاری: گزارش خطا