اجتماعی
خروج قطار مسافری در ایستگاه راه آهن مشهد مصدوم نداشته است
مدیر سایت
3 مهر 1404 - 10:38
4 بازدید
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر مشهد مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت یکی از قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن مشهد از خط خارج شد که این حادثه مصدوم و
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
مشهد مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت یکی از قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن مشهد از خط خارج شد که این حادثه مصدوم و مجروحی نداشته است
مشهد- مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: یکی از قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن مشهد از خط خارج شد که این حادثه مصدوم و مجروحی نداشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، معراجی فر اظهار کرد: صبح پنجشنبه یکی از قطارهای مسافربری در ایستگاه راه آهن مشهد از خط خارج شد که این حادثه مصدوم و مجروحی نداشته است.
مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان بیان کرد: اطلاع رسانی تکمیلی بعداً انجام خواهد شد.
- نکات کلیدی خبر