اجتماعی

جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بین‌المللی ارمنستان اعزام می‌شوند

مدیر سایت
3 مهر 1404 - 10:46
3 بازدید

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر بجنورد رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بین المللی نونهالان به ارمنستان ا

جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بین‌المللی ارمنستان اعزام می‌شوند

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر

بجنورد رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بین المللی نونهالان به ارمنستان اعزام می

جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بین‌المللی ارمنستان اعزام می‌شوند

بجنورد- رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت: سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بین‌المللی نونهالان به ارمنستان اعزام می‌شوند.

یونس ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم ملی جودو در رده سنی نونهالان جمعه برای شرکت در مسابقات بین‌المللی به ارمنستان اعزام می‌شود.

وی در ادامه افزود: استان خراسان شمالی با افتخار سه نماینده در ترکیب تیم ملی دارد؛ محمد جمالی، محمد حسین و امیرحسین وفایی به عنوان ورزشکاران منتخب استان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

  • نکات کلیدی خبر
اشتراک‌گذاری: گزارش خطا