اخبار

استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی و جذب اعتبار در اولویت مدیران

مدیر سایت
3 خرداد 1405 - 10:05
5 بازدید

در جلسه شورای اداری استان مطرح شد؛ استاندار خراسان جنوبی بر تقویت روابط عمومی و جذب اعتبارات ملی تأکید کرد. استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری استان با تأکید بر اولویت‌های مدیریتی سال جاری گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور، جذب حداکثری اعتبارات ملی، تقویت روابط عمومی و توسعه ارتباط با رسانه‌

استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی و جذب اعتبار در اولویت مدیران
در جلسه شورای اداری استان مطرح شد؛ استاندار خراسان جنوبی بر تقویت روابط عمومی و جذب اعتبارات ملی تأکید کرد. استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری استان با تأکید بر اولویت‌های مدیریتی سال جاری گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور، جذب حداکثری اعتبارات ملی، تقویت روابط عمومی و توسعه ارتباط با رسانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال کنند. به گزارش مرکز رسانه بامداد، سید محمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در ساختار مدیریتی کشور اظهار کرد: روابط عمومی صرفاً متولی برگزاری مراسم و مناسبت‌ها نیست، بلکه پل ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی و یکی از مهم‌ترین ابزارهای امیدآفرینی و جهاد تبیین محسوب می‌شود.
وی افزود: بسیاری از اقدامات و خدمات ارزشمند دستگاه‌های اجرایی به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی و تولید محتوا به‌درستی برای مردم تبیین نمی‌شود و این مسئله ضرورت توجه بیشتر به حوزه روابط عمومی را نشان می‌دهد. استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت حضور فعال دستگاه‌ها در فضای رسانه‌ای گفت: تولید محتوای مؤثر، حضور فعال در فضای مجازی، امیدآفرینی و انعکاس خدمات دولت از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌هاست و مدیران باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند. هاشمی با اشاره به ضرورت تعامل مدیران با رسانه‌ها تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای ارتباط مدیران با اصحاب رسانه وجود ندارد و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی تعامل مؤثر و مستمری با رسانه‌ها و فضای مجازی داشته باشند تا مردم از روند خدمات و اقدامات انجام‌شده آگاه شوند. وی رضایتمندی مردم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی عنوان کرد و افزود: تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه بازار و معیشت پای کار باشند و هیچ مدیری نباید نسبت به مطالبات و دغدغه‌های مردم بی‌تفاوت باشد. استاندار خراسان جنوبی جذب اعتبارات ملی را از شاخص‌های مهم ارزیابی مدیران در سال جاری دانست و اظهار کرد: مدیرانی که بتوانند منابع و اعتبارات بیشتری از ظرفیت‌های ملی جذب کنند، در ارزیابی عملکرد مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. هاشمی با اشاره به روند افزایش جذب منابع در استان گفت: میزان اعتبارات جذب شده ملی در خراسان جنوبی از حدود یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به بیش از پنج هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده که نشان‌دهنده تلاش و پیگیری مستمر مدیران برای توسعه استان است. وی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های استانی به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای توسعه‌ای خراسان جنوبی نیست و مدیران باید با پیگیری مستمر و حضور مؤثر در سطح ملی، زمینه جذب منابع بیشتر را فراهم کنند. استاندار خراسان جنوبی در پایان بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی، تقویت ظرفیت‌های مرزی، حضور میدانی مدیران در مناطق کمتر برخوردار و توجه به موضوعات فرهنگی تأکید کرد و گفت: مدیران باید با رویکرد مسئله‌محور و حضور در میدان، برای رفع مشکلات مردم و توسعه متوازن استان تلاش کنند.
اشتراک‌گذاری: گزارش خطا