فرهنگی اجتماعی
پرتاب موفق ماهواره مخابراتی جدید به فضا
مدیر سایت
29 خرداد 1405 - 18:10
4 بازدید
ایران با پرتاب موفق ماهواره مخابراتی جدید، گامی بلند در عرصه فناوری فضایی برداشت.
سازمان فضایی ایران امروز موفق به پرتاب ماهواره مخابراتی «پیام-۲» به مدار ۶۰۰ کیلومتری زمین شد.
این ماهواره با عمر مفید ۵ سال، خدمات مخابراتی و اینترنت ماهوارهای به مناطق دوردست کشور ارائه خواهد کرد.
با پرتاب این ماهواره، ایران به جمع ۱۱ کشور دارای ماهواره مخابراتی فعال در مدار زمین پیوست.