اجتماعی

نخستین جشنواره پسته «بام و صفی‌آباد»

مدیر سایت
30 شهریور 1404 - 19:20
4 بازدید

نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانش‌بنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه (۳۰ شهریور ۱۴۰۴) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان بام و صفی آباد برگزار شد.

نوای بامداد — به نقل از ایرنا

نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانش‌بنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه ( شهریور ) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر

نخستین جشنواره پسته در قالب رویداد دانش‌بنیان خراسان شمالی با هدف توسعه زنجیره ارزش این محصول، ایجاد برند معتبر برای پسته استان و افزایش درآمد کشاورزان، یکشنبه ( شهریور ) با حضور محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان بام و صفی آباد برگزار شد.

  • نکات کلیدی خبر
اشتراک‌گذاری: گزارش خطا