اجتماعی

مسابقه دوی همگانی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد

مدیر سایت
3 مهر 1404 - 10:46
5 بازدید

مسابقه بزرگ دوی همگانی شهرستان بجنورد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مسابقه دوی همگانی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد

نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر

وی افزود در این دوره از مسابقات ورزشکاران در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند

بر اساس این گزارش در رده سنی زیر سال محسن سفیدی مقام نخست را کسب کرد محمدمهدی باغبانی دوم شد و ابراهیم رحیمی در جایگاه سوم ایستاد

در رده سنی تا سال نیز حمید رضائیان عنوان قهرمانی را به دست آورد ابوالفضل عیدی در جایگاه دوم قرار گرفت و سید مجتبی بیک زاده سوم شد

همچنین در رده سنی سال به بالا امیر فرهادی مقام نخست را کسب کرد رضا افشار دوم شد و علی اکبر شعبانیان در رده سوم ایستاد

در پایان این مسابقه به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد

اشتراک‌گذاری: گزارش خطا