صعود ۱۱ پلهای سازمان مدیریت خراسانشمالی در ارزیابی عملکرد کشور
رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی خراسان شمالی گفت: عملکرد این سازمان در سال گذشته در ارزیابی عملکرد کشور ۱۱ پله ارتقا یافته و استان در میان استانهای کشور جایگاه بالاتری کسب کرده است.
نوای بامداد — به نقل از ایرنا
وی افزود براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور خراسان شمالی در ارزیابی های انجام شده رتبه را در میان استان های کشور کسب کرده است
بهزادفر خاطرنشان کرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مجموع هزار امتیاز شاخص های اختصاصی و عمومی موفق به کسب یکهزار و امتیاز شده است که نشان دهنده بهبود قابل توجه در عملکرد این سازمان است
وی ادامه داد این سازمان همچنین در ارزیابی های سازمان ملی بهره وری ایران در سال ر حوزه بهره وری رتبه را در میان استان های کشور به دست آورده است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ادامه داد بر این اساس رتبه استان در این شاخص از ر سال به رسیده و رتبه ارتقا یافته است
وی با اشاره به اهمیت این موفقیت اظهارکرد این ارتقا نتیجه تلاش های مستمر همکاران و اجرای برنامه های هدفمند در حوزه مدیریت و بهره وری منابع استان است و نشان می دهد که خراسان شمالی روند رو به رشد و پایداری در بهبود عملکرد سازمانی دارد
بهزادفر افزود ارتقای جایگاه استان در شاخص های ملی و بهره وری انگیزه ای برای ادامه برنامه های توسعه ای و تقویت ظرفیت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی است تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و نقش موثرتری در توسعه استان ایفا کنیم
وی اضافه کرد این روند صعودی نشان دهنده هم افزایی دستگاه های اجرایی استان بهبود فرایندهای مدیریتی و بهره گیری بهینه از منابع است و امیدواریم در سال های آینده شاهد ارتقای بیشتر جایگاه خراسان شمالی در سطح کشور باشیم