اقتصاد

درخواست وزیر نفت از مردم برای صرفه جویی در مصرف سوخت

مدیر سایت
2 خرداد 1405 - 09:55
4 بازدید

وزیر نفت گفت: با وجود اینکه بخش عمده‌ای از آنچه که در جنگ ۴۰ روزه از دست داده بودیم را به سرعت به مدار بازگرداندیم، اما با این وجود به همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت نیاز داریم. به گزارش مرکز رسانه بامداد؛ به نقل از ایرنا، محسن پاک‌نژاد با تاکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت افزود: در طول جنگ ۴۰

درخواست وزیر نفت از مردم برای صرفه جویی در مصرف سوخت
وزیر نفت گفت: با وجود اینکه بخش عمده‌ای از آنچه که در جنگ ۴۰ روزه از دست داده بودیم را به سرعت به مدار بازگرداندیم، اما با این وجود به همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت نیاز داریم.
به گزارش مرکز رسانه بامداد؛ به نقل از ایرنا، محسن پاک‌نژاد با تاکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت افزود: در طول جنگ ۴۰ روزه دشمن خبیث صهیونیستی - آمریکایی بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیره‌سازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.   وزیر نفت اظهارداشت: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود، بخش عمده‌ای از آنچه را که از دست داده بودیم را سریع به مدار برگرداندند اما با این حال در ادامه بی‌شک نیازمند همراهی مردم در صرفه جویی مصرف بهینه سوخت هستیم.   پاک نژاد با بیان اینکه روی مصرف بهینه و مناسب تاکید دارم، گفت: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم واحدهایی که ممکن است به زمان طولانی‌تری نیاز داشته باشد را عملیاتی کنیم.  
اشتراک‌گذاری: گزارش خطا