اقتصاد
خروج قطار مسافری تهران - مشهد از خط؛ تمام مسافران سالم هستند
مدیر سایت
3 مهر 1404 - 11:18
2 بازدید
مدیر روابط عمومی شرکت راهآهن گفت: قطار مسافری تهران - مشهد در ورودی ایستگاه مشهد دچار نقص فنی شد و یک واگن از خط خارج شد، اما خوشبختانه همه مسافران سالم پیاده شدند.
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
وی افزود خوشبختانه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسیده و همه در سلامت کامل پیاده شدند این حادثه در محدوده ورودی ایستگاه رخ داده و قطار سرعتی نداشته است
قنبرزاده با اشاره به وضعیت مسافران تصریح کرد با توجه به نزدیک بودن حادثه به ورودی ایستگاه تمامی مسافران پیاده به سمت ایستگاه حرکت کردند و هیچ مشکل مالی یا جانی گزارش نشده است
وی گفت علت دقیق خروج قطار از ریل هنوز مشخص نیست و کمیسیون سوانح ریلی در حال بررسی موضوع است
مدیر روابط عمومی راه آهن در پایان گفت هم اکنون سیر قطارها طبق برنامه از این محور انجام می شود