جودوکاران خراسان شمالی به مسابقات بینالمللی ارمنستان اعزام میشوند
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر بجنورد رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بین المللی نونهالان به ارمنستان ا
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
بجنورد رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بین المللی نونهالان به ارمنستان اعزام می
بجنورد- رئیس هیئت جودو خراسان شمالی گفت: سه جودوکار منتخب خراسان شمالی برای حضور در مسابقات بینالمللی نونهالان به ارمنستان اعزام میشوند.
یونس ولیزاده در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم ملی جودو در رده سنی نونهالان جمعه برای شرکت در مسابقات بینالمللی به ارمنستان اعزام میشود.
وی در ادامه افزود: استان خراسان شمالی با افتخار سه نماینده در ترکیب تیم ملی دارد؛ محمد جمالی، محمد حسین و امیرحسین وفایی به عنوان ورزشکاران منتخب استان در این رقابتها حضور خواهند داشت.
- نکات کلیدی خبر