تعطیلی پنجشنبه ها در خراسان رضوی لغو شده است
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر مشهد از روز سه شنبه اول مهرماه ساعات کاری ادارات خراسان رضوی به روال گذشته بازگشت و فعالیت پنجشنبه ها از سر گرفته شد تعطیلی
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
مشهد از روز سه شنبه اول مهرماه ساعات کاری ادارات خراسان رضوی به روال گذشته بازگشت و فعالیت پنجشنبه ها از سر گرفته شد
مشهد- از روز سه شنبه اول مهرماه ساعات کاری ادارات خراسان رضوی به روال گذشته بازگشت و فعالیت پنجشنبهها از سر گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اعلام روابط عمومی استانداری خراسان رضوی مبنی بر اینکه ساعات کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان از روز سهشنبه اول مهرماه به روال عادی گذشته (قبل از //) با رعایت ماده قانون مدیریت خدمات کشوری بازمیگردد، تعطیلی روز پنجشنبه نیز لغو شده و فعالیت مانند گذشته خواهد بود.
همچنین در روزهای پنجشنبه، زمان خدمترسانی به مشتریان در شعب بانکها از ساعت : تا : و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت : تا : خواهد بود.
- نکات کلیدی خبر