خبر
ترک فعل مدیران و اخلال در بازار بیپاسخ نمیماند
مدیر سایت
31 اردیبهشت 1405 - 17:46
6 بازدید
رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل خراسان رضوی با هشدار نسبت به هرگونه کمکاری در حوزه تنظیم بازار گفت: دیگر هیچ مدیری نمیتواند پشت ابهامهای قانونی پنهان شود؛ هر دستگاهی که وظیفه خود را انجام ندهد، مورد ارزیابی، برخورد و بازخواست قرار خواهد گرفت. به گزارش مرکز رسانه بامداد؛ حجتالاسلام وال
رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کشور و بازرس کل خراسان رضوی با هشدار نسبت به هرگونه کمکاری در حوزه تنظیم بازار گفت: دیگر هیچ مدیری نمیتواند پشت ابهامهای قانونی پنهان شود؛ هر دستگاهی که وظیفه خود را انجام ندهد، مورد ارزیابی، برخورد و بازخواست قرار خواهد گرفت.به گزارش مرکز رسانه بامداد؛ حجتالاسلام والمسلمین موسی فتوحی، در آئین آغاز به کار ستاد مرکزی نظارت بر بازار استان با اشاره به ضرورت اقدام میدانی و فوری برای کنترل بازار اظهار کرد: امروز دیگر هیچ دستگاهی احساس تنهایی نمیکند و همه مجموعههای اجرایی، نظارتی و قضایی در کنار هم قرار گرفتهاند تا مشکلات بازار و مطالبات مردم را پیگیری کنند. وی با بیان اینکه در گذشته بخشی از ضعفها ناشی از ابهامهای قانونی و ناهماهنگی میان دستگاهها بود، افزود: بسیاری از تصمیمات در حوزه تنظیم بازار قابلیت اجرای دقیق نداشت و دستگاهها در مقام اجرا با مشکلات حقوقی و نظارتی مواجه میشدند، اما اکنون تلاش شده با تدوین دستورالعملهای مشخص و همراهی همه نهادها، این موانع برطرف شود.