بازگشت ساعات کاری ادارات خراسان رضوی به روال عادی
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر مشهد استانداری خراسان رضوی اعلام کرد ساعات کاری ادارات در استان خراسان رضوی از ابتدای مهرماه به روال عادی باز می گردد بازگش
نوای بامداد — به نقل از خبرگزاری مهر
مشهد استانداری خراسان رضوی اعلام کرد ساعات کاری ادارات در استان خراسان رضوی از ابتدای مهرماه به روال عادی باز می گردد
مشهد- استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: ساعات کاری ادارات در استان خراسان رضوی از ابتدای مهرماه به روال عادی باز می گردد.
به گزارش خبرگزاری مهر، از روز سه شنبه اول مهرماه ساعات کاری ادارات و دستگاههای اجرایی استان به روال عادی گذشته (قبل از //) با رعایت ماده قانون مدیریت خدمات کشوری بازمی گردد.
تغییر ساعات کاری در ماههای اخیر به منظور مدیریت مصرف انرژی اجرا شد که با پایان دوره گرمای شدید، شرایط عادی از ابتدای مهرماه برقرار میشود.
- نکات کلیدی خبر