به گزارش پایگاه اطلاعرسانی نوای بامداد به نقل از خبرگزاری ایرنا، در راستای اجرای طرحهای هوشمندسازی و بهینهسازی شبکه برق استان خراسان رضوی، ۲۵ هزار مشترک برق در این استان به سیستمهای کنترلپذیر متصل شدند. این پروژه که همزمان با هفته دولت انجام شد، با هدف بهبود بهرهوری انرژی و کاهش خاموشیها به و
Showing 11 to 11 of 11 results